Tuesday, July 03, 2007

Maafkan Aku


"Menatap jalan yang menjauh
Tentukan arah yang ku mahu
Tempatkan aku pada satu
Peristiwa yang membuat hati lara"

"Di dekat engkau aku tenang
Sendu mata mu penuh tanya
Misteri hidup akankah menghilang
Dan bahagia di akhir cerita"....
.....................................................................

Maafkan aku kawan...
Maafkan aku teman...
Maafkan aku sahabat...
Maafkan aku sayang...
Maafkan aku...

Maafkan aku jika senyuman ikhlas ku ini membawa duka...
Maafkan aku jika hilai tawa ku ini mengundang air mata...
Maafkan aku jika ketulusan hati ku ini mengundang bencana...
Maafkan aku...
Maafkan aku.......
Maafkan aku.........



11 comments:

jaketbiru said...

...maafkan akuuu menduakan cinta muuu...

... jangan pernah dustai hati jika memang sudah tak cinta lagiii...

... se sekali terbit air mata.. tahan sebak di dadaaaaaa....

Anonymous said...

sian kat nide...syahdu nampaknyer yerr.... :-)

arZOoo said...

maafkan aku
im so sorry
tom chua
nahi...nahi kabi nahii...
'maaf' kata yg terindah
'maafkan' retak hati yg diguris
'dimaafkan' harga sebuah hati yg terluka

Izariza said...

Cangg..! Nape bunyi macam orang jauh hati je? Majuk ngan maksu ke??

Nuts@Kacc said...

ermm...nide...ermm...erm...

Anonymous said...

kacc....

maafkan diriku kerna apa yg terjadi...aku tidak memintanya dan aku juga tidak menginginkannya jadi begini...namun apa dayaku semua ini terjadi tanpa di undang...namun engkaulah segalanya...walaupun hati ini harus menduakan segalanya....
wkakakakakakaka u know n i know....


always me,
unggu

Anonymous said...

ehemm....sapa "Maafkan aku sayang..." tu?..tak boleh ker share dgn aku?....:-)

DF......

Sunan_Jati said...

assalamualaikum...
salam ziarah!!!

m i n e r a l . . . said...

salam...
maaf mudah d ungkap... sukar di jelaskan.... :)

jaketbiru said...

tiada maaf kalau tak update blog..
no sorry for u ...

Nuts@Kacc said...

dea,..
ko kesian ke kat nide tu dea?aku sikit pun tak..wkhakhakha

arzoo,..
aku maafkan ko...hehhe

maksu,..
tak pernah sekali pn nk jauh ati ngan maksu...love u maksu..(janji maksu tak suh mkn roti kosong je dah la ya)hehhe

unggu,..
i always know..u know...hehheh

df,..
ermm...tu soklan peperiksaan SPM ke STPM ke soklan cepumas?hehhe

sunan jati,..
wsalam...terima kasih krn sudi kemari...rajin2 la berkunjung...jgn lupa bawak kuih muih ya...hehhe..

tun,..
ermm....

nide,..
sorry...

to all,..
really sorry sbb lama dah tak update..i will..soon...