Friday, March 07, 2008

Gunung Chamah Kelantan 2


Pagi di kg sg rekom

Kg sg rekom
Pemandangan yg indah dr puncak chamah namun malangnya aku tak dapat nk menikmati keindahan ciptaan-Nya sepenuhnya sewaktu di sana kerana kemalangan yang tidak diduga.Namun aku bersyukur Dia masih lagi menyayangiku.Aku berjaya keluar dari sana dan pulang ke pangkuan keluarga dgn selamat.








Memandangkan misi kami tidak berjaya kali ini,kami bercadang untuk mencubanya sekali lagi.Semoga matlamat kami untuk mendaki gunung Chamah dan Ulu Sepat kali ini akan tercapai..Amin.....

6 comments:

Anonymous said...

nampak kabuss jer nutt...ko kat mana hehehehee.... seronok erk dapat naik gunung balik....

mentibang.paku said...

ko pegi mengundi x nih??? :D

jaketbiru said...

mata berlari di kaki langit
terbenam jejak di hamparan awan
riang bergayutan di lingkar pelangi
dalam nyaman mentari pagi...

p/s.. indahnya pandangan ni nuts..
miss u..

Nuts@Kacc said...

dea,..
hello2!...weh windu giler kat ko...mmg seronok giler dpt naik gunung balik..hehhe..maklum la dh dekat 10 bulan kene rantai nk kasi tangan baik balik..dpt kasi gambo kabus je la...aku tak dpt nk bergambo..tgh guling2 tahan sakit masa tu plus mlm tu lak tak leh tdo..tgh menonggeng tahan sakit...takpa nnt bila aku repeat kat sana aku amik gambo banyak2...hehhe..

mentibang,..
aku mengundi la..tapi aku pelik apsal aku sorg je yg pangkah parti tu...satu msia tak pangkah..Parti Gunung Semsia..hehhe

jaketbiru,..
di sebalik dinginnya kabus
di temani titisan embun pagi
terdengarlah kicauan sang unggas
menyanyi2 riang gembira
segembira hatiku ini
menyambut terbitnya sang mentari
membawa sinar cahaya yg menerangi
..........
...............

miss u tu nide...








di balik sinaran mentari

13may said...

bestnya :)

Bunga Rampai said...

Ooohhh ... sangat menarik!

Salam :)