Wednesday, December 17, 2008

Ada tak pingat tuk lari pecut 20 meter???

Pagi tadi bangun2 tido je aku terus berlari pecut ke dapo..Aku jenguk2 ternampak mak aku tgh belek2 pokok sayur dia kat belakang umah..Alamak!Baik aku lari cpt seblum mak aku nampak aku..Aritu masa seblum mak aku nk pegi haji dia ada pesan suh siram pokok,jaga elok2 jangan sampai mati tapi....aku rasa la pokok limau mak aku tu dah separa hidup je..Pokok terung dia pun dah mcm nyawa2 lipas kene spray baygon je..

Aku berlari2 anak pula ke ruang tamu tapi aku berhenti di tgh rumah..Aku pk balik kenapa aku lari kedapo tadi..Emmm....Sambil berfikir aku berjalan kedapo semula..Aku pusing2 satu dapo sambil cuba nk ingat knapa aku turun p dapo,tiba2...Arghhh...Adehhh....Sepantas kilat aku capai tuala dan umpama jaguh lumba lari aku meluru ke bilik mandi..

Pomm...pomm...pommm...kebabooooo...cheretttttttttttt......pommm....pommm....cherettttttttttt...

Perghhh!!Apa kes perut aku ni...Macam ada bomm lakk...Siap meletup2 lagi ni...Adehh...Sambil aku membebel2 sorang2 aku naik semula ke bilik..Aku capai tuala kat tepi katil dah terus masuk bilik mandi..Erm...Apa kes aku lari2 p bawah tadi..Kat atas ni pun ada bilik mandi..Adehh..Perut punya pasal,ngan aku2 sekali jadi sengal..

Arghhhh!!!....Aktiviti lari pecut masih lagi berlarutan ni...Mcm mana aku nk p klinik ...

11 comments:

disya said...

wakhakahkhak tu la, makan tak ajak sya .. memang cam tu la jadi nyer .. eh bile kite nak dera tb nih, nak makan kat chillis nih wakhakhakha

bozzobattousai said...

hang pon sakit perut gak? sama cam kak EJ...minum eno la kasik buang angin sket....

Baby Darling said...

tuh bukan pingat kasi pijat je hhhe.aku rasa ko pakai je lah pampers ke cawat ke...bukti tuh kasi doctor tgk..wakkaka

Darab Dua said...

gua syak lu pekena jus julap ni

SpankHugKiss said...

hahhahha berak mcm nak buang atom boom!!

syabas syabas!!

anda adalah warga malaysia yang amat dihargai

mengkuang said...

ada pingat..rin penah dapat masa lari 4x50m...bukan sekali tapi 2,3 kali...disbbkan smua org nak menang, maka gengss lelaki maju ke depan nak amik botton...dari 50m jadi 20m jerk coz 30m lagi lelaki dah siap2 tunggu...beshh2...beshh sebab semua menipuuu wakakakkaka

Nuts@Kacc said...

disya,..
apa lagi kasi roger la ngan TB..baru leh p chillis..heheh

bozzo,..
agak2 la kalau aku blasah eno sure makin kuat dia gendangg ooo..

BBD,..
wahh bb...klaau aku buat mcm tu sahh kene ban dr sepital tu kot..hahahha

darabdua,..
just julapp..?selisihhh ooooo

spankhugkiss,..
kita kene la jdi rakyat msia yg berwawasan..smbil buang smpi buat bom..hahahhaha. miss u baby

mengkuang,..
apa kata lain kali ko lari,letak nama aku kat simpanan...janji leh dpt pingat...hehehhe..

Anonymous said...

Huhh..ko nih mmg kecohh arr...len kali terus jerk masuk jamban tuu...watnyer ko tercirit kat ruang tamu..sapa yg susahh..?? Ko gakks kaann....?? heheh

Anonymous said...

sib baik x bwk tilam selimut join masuk jamban tu...wakakakakakakak tak dpt bygkan kerut2 muka ko menahan cirit kan....hehehehehehehehehhe

jaketbiru said...

ciannnyaaa... cuba ko letak jari kat hidong ko lia..
sure ada bau lagi ek...

kih kih kih kih..

p/s... makan jer ko ingat ek disya??..

jaketbiru said...

selamat hari lahir yang ke... ke...?.. ke 21...

3 Jan 09