Wednesday, May 27, 2009

Korang rasa kalau Nurul Huda tgk aku berenang dia nangis tak??


Ni la dia Air terjun Jerangkang...Kalau nk kira air terjun dia yg sebenar atas lagi dari tempat ni tapi memandangkan cuaca tak berapa bagus aku tak berani la nk naik atas tu..Anggaran lebih kurang 3 jam lagi ke air terjun tu dr tempat kami berkhemah..Takpa la,dapat mandi kat sini pun dah bestttt sgt...Hari pertama air tak berapa cantik sbb baru lepas hujan lebat tapi alhamdulillah hari kedua airnya sudah seperti sedia kala...Jommmmm2!Mandiiii time....Kalau tak pernah pegi n nk pegi meh la roger2 sama gua...Bleh la aku ni p mandi lagi...heheheheh....


Jam 7 pagi...Sejuk n nyamann...

Ni la dia ratu mandi..Aku pun kalahh..Kul 7 tu dia dah terjun sorang2...

Ada sesapa nk pegi tak?..Geram lak tgk air ni..Hehehhe...

Ha!!!Ada sapa2 nk jointt kelas menyelam?Jommm...

Fuhhh!!...Kurusss semangatt....

Part yg palingg best,mkn dlm air..


Makan....mandi....tdo...mmg bestt....hehehheh...

No comments: