Sunday, April 01, 2007

Kenduri Kawin


Arini je ada 4 kenduri kawin..Semalam pun ada jugak..White board kat dapur pun dah penuh ngan senarai kenduri kawin hingga bulan 6..Seronok pegi kenduri ni sebenarnya,..antara sebabnya bleh makan free hehe(nyumm2...),bleh jumpa kawan2 or saudara mara jauh mahu pun yg dekat.Ialah kalau tak tu susah nak jumpa kan...kalau tak raya,takda kematian tak la jumpa..

Kenduri semalam dan arini semua aku tak pergi.Mama dan ayah je yang menjadi wakil.Bukan sebab malas,bukan juga sebab jauh tapi sebab penat..Penat telinga ni mendengar pertanyaan.."Ko bila lagi...Nak tunggu apa lagi...?" dan soalan2 yang seangkatan dengannya la .. Apa salah aku????...Salah ke aku kalau jodoh aku belum sampai?Atau salahkah aku kalau aku ingin menikmati hidup bujang ini lebih lama dari org lain..Salah ke aku??

Pertengahan dan hujun tahun ini,dua org adik aku akan melangsungkan perkahwinan..Adehhh...Tolongggggggg!!!!!Selamatkan aku!!...Sapa2 yang sudi..meh la culik aku...hehhehe...Culik kejap je tau..,pastu kene pulang balik lepas kenduri ya..Ahakss..Aku ada membuat beberapa perancangan...Kalau la masa kenduri tu,terlampau banyak sangat pertanyaan2 cepumas seperti itu..ini yang akan aku lakukan

  • Pura2 sakit perut dari pagi so org takkan tanya banyak
  • Lari pada tetamu lain sekiranya terasa aura soalan itu akan keluar..Erm...
  • Sibukkan diri yang sememangnya akan sibuk dan walaupun tika tak sibuk
  • Cari sesiapa yang sudi untuk jadi bopren aku aritu so org takkan tanya soklan tu lagi..Erm..nk kene ada 2 la mcm ni kan...(ada sesiapa berminat? sila hantarkan permohonan anda ASAP)
  • Pegang kunci kereta setiap masa sbb senang nak lari kalau telinga dah panas
Agak2nya boleh tak rancangan aku ni berjaya?Tuuunnngggguuuu...............


9 comments:

m i n e r a l . . . said...

siok kan gi kenduri kawin... tp cpt rasa penat.. ntah la kenapa...
cadangan aku ko pakai la mp3 player setiap kali borak... ko leh buat2 tak dgr... pastu selamba jer jalan... atau ko suh diorg bank in kat ko rm20k utk bt majlis kawin... hahaha sure diam tuh.

ermmm jgn risau.. tak salah pun kalau tak kawin... janji pandai jaga diri... tk cr.. zasssssssss

Nuts@Kacc said...

hahha akan aku ingat pesanan ko tu..mp3..20k...mp3...20k...mp2...20k

Izariza said...

Cang,

tak mati kita kerana mulut orang, tak papa kita kerana nista manusia.

maksu doakan cang akan bertemu dengan mr. right .. yang akan memilihmy satu daripada beribu :)


apa kata.. ambik dua biji kacang tanah, sumbat dalam telinga .. hik hik hik

Nuts@Kacc said...

tq maksu..2 biji kacang..ishh...mau tersumbat lak telinga den...hehhehe

jaketbiru said...

nide cadangkan ko jadi mak andam jer.. orang nak tanya pasal ko..suruh diaorang berpantun dulu..
mesti gigil nak tanya ko..

Nuts@Kacc said...

mak andam?hehhe sapa la yang sanggup di andam oleh aku..hahhah..xnk la aku mengandam..lagi banyak dorang tanya ada la...suh pantun pun last2 tanya gak...

Bunga Rampai said...

Salam Maulidul Rasul :)

Kacc bila lagi?

Oopss ...

m i n e r a l . . . said...

20k...mp3...20k..mp3...err..r.r.r korang nie sedara ker, panggil maksu dan cang nie... nie i jelesss nie.. auwww :)
[sambung] 20k...mp3...20k...mp3

p/s: jgn sampai terbawak dlm tido dah la, jejejej.

Nuts@Kacc said...

bunga rampai,...
salam maulidur rasul...alamakk soklan cepumas lagi...zuppppppppppppppp (lari terjun tingkap)hehehe

tun,...
jeles jgn x jeles....jeles jgn x jeles....hahhaha...kan maksu kan kan kan...