Wednesday, September 03, 2008

Aku kene tag!

Dah lama aku tak tengok kes kena tag ni...Aku ingat aku akan terlepas dari kene tag,rupa2nya kene jugak...Heheheh...Takpa la,sekali sekala kan apa salahnya...Baik la,ni aku nak menjawap tag dari Mentibang's Family - Kenapa Anda Create Blog?Erm,....

  1. Membolehkan aku meluahkan apa yang terbuku di hati,terperap di minda dan tentunya yang tak terungkap oleh kata2...
  2. Mengisi masa yang terluang dari terbuang, terutama bagi aku yang susah nk tdo ni..Heheh
  3. Boleh menjemput mana2 pakwe2 yang hencem2,yang tak hencem atau yang separa hencem datang umah hinggap aku ni tanpa kene tangkap basah..Wakhakhakhak....
  4. Boleh bersama2 aweks2 dah pakwe2 tuk 'anyam ketupat' sambil buat rendang..Hahha..
  5. Membantu jari2 aku yang gebu ni bersenam di keyboard sbb hp selalu kehabisan kredit..
  6. Semua dia atas...ahahahhahahaha......

Rasanya tu je la kot sebab2nya....Erm....Menjawap soklan tak??...Hehehhehe...

No comments: